Napisz nowy wpis do księgi gości

 
 
 
 
 
 
 
Pola oznaczone * są wymagane.
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Istnieje możliwość, że Twój wpis zostanie opublikowany dopiero po przeczytaniu przez Fundację.
Fundacja zachowuje prawo do edycji, kasowania i nie publikowania niektórych wpisów.
Maria Maria from Wrocław wrote on 30.01.2020 at 18:19:
Szanowny Panie Doktorze,
Mąż szósty rok choruje na szpiczaka IgA kappa IIA. Obecnie z powodu nawrotu choroby jest w trakcie szóstego cyklu chemioterapii Revlimidem. Dostaje Revlimid 10mg wraz z Encortonem, podawanym codziennie, ale w dawce zmniejszającej się w ciągu cyklu od 60mg do 20mg. Począwszy od czwartego cyklu doskwierają mu zlewne poty, które obecnie nasiliły się do tego stopnia, że mąż musi zmieniać T-shirty kilkanaście razy dziennie. Co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić? Jakie badania powinien zrobić? Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie.
Z poważaniem - Maria Głowacka
Wyniki badań krwi po piątym cyklu chemioterapii były następujące: WBC 2,56, HGB 11,8, PLT 73, OB 13, bilirubina 0,6, kreatynina 1,11, potas 3,8, wapń 9,1, B2M 3,29, IgA 1,75, kappa wolne/lambda wolne = 2,45 (przed rozpoczęciem chemioterapii 464!), kappa łańcuch lekki/lambda łańcuch lekki = 2,46.
Admin Reply by: Fundacja
Trudno mi jest zdiagnozować precyzyjnie przez internet przyczynę zlewnych potów u Męża,
pozdrawiam
Artur Jurczyszyn
Udostępnij